Blog

Blog

boldog munka

Hogyan legyünk boldogok a munkahelyen

A munkád az, ahol általában a legtöbb órát töltöd a héten, ezért elengedhetetlen, hogy örömödet leld benne. Ha megtanulod, hogyan legyél boldogabb a karrieredben, az javíthatja a munkával való elégedettséget, és motiválhat a karriered folyamatos fejlődésére. Ebben a cikkben Read more

mesterséges intelligencia

Hogyan kapcsolódik össze a kreativitás a mesterséges intelligenciával?

Az MI és az emberi kreativitás közötti kapcsolat dinamikus és kölcsönös. Az MI nem helyettesíti az emberi kreativitást, hanem kiegészíti és támogatja azt. Az emberi kreativitás továbbra is kulcsfontosságú lesz, az MI pedig eszközként szolgálhat a kreatív folyamatok új Read more

social-media-manager

Mit csinál egy közösségi média menedzser?

A közösségi média menedzserek felügyelik a márkák jelenlétét a közösségi média csatornákon. Valójában a közösségi média létfontosságú marketingeszközzé vált a vállalkozások számára, ami igényt teremtett az adaptált munkaköri pozíciókra.

Mit csinál egy közösségi média menedzser?

A közösségi média menedzserek Read more

személyes márka

Neked mi a személyes márkád?

A személyes márka (vagy angolul „personal brand”) a személyek által kialakított egyedi imázs, amely megkülönbözteti őket másoktól a szakmai és személyes életükben. Ez a márka tartalmazza az egyén értékeit, hitelességét, szakmai tapasztalatait, képességeit és azt, hogyan kommunikál másokkal. A Read more

dobozon kivuli gondolkodas

A „dobozon kívüli” gondolkodás – 2.rész

Hogyan gondolkodjunk a dobozon kívülÍme néhány stratégia, amelyek segíthetnek a kereteken kívüli gondolkodásban:

  1. Tanuljon más iparágakatHa csak azokat a területeket tanulja meg, amelyeken közvetlenül dolgozik, az korlátozó lehet, mert csak a dolgok hagyományos állapotával ismerkedik meg. Bár jó, Read more
a dobozon kívül

A „dobozon kívüli” gondolkodás

A „dobozon kívüli gondolkodás” kifejezés magában foglalja a problémák kreatív megközelítését a hagyományosabb gondolkodásmóddal szemben. Ez magában foglalja a probléma más szemszögből való szemlélését, és segíthet hatékony megoldások létrehozásában. Ha megtanul a dobozon kívül gondolkodni, az előnyös lehet a Read more

márkapozícionálás

Mi az a márkapozíciós stratégia? (És hogyan készítsünk egyet)

Azok a vállalatok, akik erősen szeretnének fenntartani ügyfeleikkel kapcsolatot, fontolóra vehetik, hogyan tehetik emlékezetessé márkaépítésüket. Annak érdekében, hogy továbbra is kézben tartsák a márka narratíváját, a vállalatok hosszú távú tervet dolgoznak ki, magukban foglalják egy márkaimázs kialakítását. Azok a Read more

márka asszociáció

Mi az a márka asszociáció?

Amikor a fogyasztók meglátják egy márka termékeit, szolgáltatásait vagy hirdetéseit, azonnal hozzárendelik egy egyedi attribútumkészlethez. A fogyasztók a márkát a logójához, az általa megoldott problémákhoz, egy hírességhez, a közösségi média befolyásolóihoz vagy a vállalati társadalmi felelősségvállaláshoz köthetik. Ha tudjuk, Read more

brand value_thepetiteagency

A márka értékének mérése (teljes útmutató és meghatározás)

A márka egy név, kifejezés, design, szimbólum vagy egyéb jellemző, amely megkülönbözteti az egyik eladó termékét a többi eladó termékétől és a márkaépítés e megkülönböztető jegyek létrehozásának folyamata. A márkájuk értékének ismerete megmutathatja a vállalatoknak, hogy mennyire erős, és Read more

brandmarketing-thepetiteagency

Mi az a brandmarketing?

A brandmarketing emlékezetes benyomást kelt a fogyasztókban, és tájékoztatja őket arról, hogy mit várhatnak el egy vállalkozástól. Brandmarketing-szakemberként fontos egy vállalat hírnevének fejlesztése és megőrzése, mert ez befolyásolhatja a sikerét. A brandmarketing megértése segíthet megkülönböztetni egy vállalatot versenytársaitól és Read more