A közösségimédia-menedzserek kezelik egy szervezet vagy márka közösségi média jelenlétét. Ebben a szerepkörben különféle típusú tartalmakat tervezel, hozol létre és figyelhetsz a bejegyzésektől a blogokon át a videókig. Általában egy nagyobb marketingcsapat részeként is dolgozhatsz. Közösségi média menedzserként azt Read more
Blog
Blog

Mit csinál egy reklámmenedzser?
A reklámmenedzserek szorosan együttműködnek csapatukkal a reklámhordozók különféle formáinak létrehozásában és megvalósításában, meghatározzák a költségvetést és együttműködnek hatékony promóciós és reklámkampányok létrehozásában. A reklámmenedzserek felajánlják véleményüket a weboldalakkal és egyéb médiákkal kapcsolatban, elkészítik a hirdetési költségvetést és piackutatást indítanak.
Read more

Tippek, hogyan legyél jó digitális marketing menedzser
A jó digitális marketing menedzserré válás nem csupán technikai tudást igényel; egy sor készség, attitűd és következetes gyakorlat kombinációjára van szükség. Íme néhány kulcsfontosságú tipp azoknak, akik szeretnének kitűnni ebben a szerepben:
1. Tarts fenn egy folyamatos tanulásra építő Read more

Mit tehet egy online marketing menedzser a vállalkozásodért?
A digitális marketing mára elengedhetetlen részévé vált az üzleti életnek. Néhány évvel ezelőtt a digitális marketing elsősorban a közösségi média frissítések közzétételéről szólt. Ma a digitális marketing számos különböző elemet foglal magában, mint például SEO, PPC, influencer marketing és Read more

A digitális marketing menedzser kulcsfontosságú készségei
A digitális marketing menedzser szerepe sokoldalú és technikai, elemző és kreatív készségek kombinációját igényli. Ők a márka digitális jelenlétének építői, ezért széleskörű készségekkel kell rendelkezniük ahhoz, hogy sikeresen navigáljanak a folyamatosan változó digitális marketing környezetben.
1. Digitális marketing technikai Read more

Top 10 készség, amire egy digitális marketing menedzsernek szüksége van a túléléshez
A digitális marketing menedzser feladata a marketing kampányok kidolgozása, végrehajtása és felügyelete, beleértve az e-mail marketinget, közösségi médiát és digitális hirdetéseket. A vállalat összes online marketing erőfeszítését ő irányítja, és rendkívül fontos, hogy néhány alapvető készséget elsajátítson a márka Read more

Kreatív stratégia, a mindennapjaink alapja
A kreatív stratégia az egyik legfontosabb elem egy reklámügynökség munkájában, hiszen meghatározza, hogyan fogják kommunikálni az ügyfelek brandjét vagy termékét a célközönség felé.
Íme néhány példa kreatív stratégiákra:
1. Humor alapú kampány:
- Cél: Egy vidám, humoros hangvételű kampány kialakítása, Read more

Mi a feladata a kreatív managernek?
Erről már többször írtunk, de mivel újra felmerül kérdésként, így összegyűjtöttük őket neked.
A kreatív manager vagy kreatív igazgató szerepe és feladatai szorosan kapcsolódnak egy reklámügynökség vagy kreatív stúdió működéséhez. A főbb feladatok és felelősségek közé tartoznak:
1. Kreatív Read more

Egy kreatív szakember és a mesterséges intelligencia mindennapjai
Egy kreatív szakember és a mesterséges intelligencia (MI) algoritmusának együttműködése sokféle módon valósulhat meg, attól függően, hogy milyen területen tevékenykedik a szakember (például író, képzőművész, zeneszerző stb.). Itt van néhány általános módja annak, hogy egy kreatív szakember hogyan dolgozhat Read more

Mesterséges intelligencia – társ a mindennapokban?
Biztosan Te is elgondolkoztál már azon, hogyan tudunk kapcsolódni egy „algoritmushoz”.
A kreativitás és a mesterséges intelligencia (MI) kapcsolata egyre inkább az érdeklődés középpontjába kerül, mivel az MI technológiák fejlődése új lehetőségeket teremt a kreatív iparágakban. Íme néhány mód, Read more