Blog

Blog

social-media

A hatékony social media stratégia

Szerintünk Te is azok közé a cégvezetők közé tartozol, akik nem kérdőjelezik meg a vállalkozása/cége online jelenlétének szükségességét. Gondolom beláttad, hogy attól, hogy nem vagy jelen, a versenytársak igen. De vajon elegendő pusztán jelen lenni és posztolni vagy valami Read more

kampány-kiszervezés

Miért érdemes kiszervezni a kampányaidat?

Akár induló vállalkozás vagy akár már régóta jelen vagy a piacon, visszatérő kérdés lehet, hogy mégis mi legyen a marketinggel, mi legyen a kampányokkal? Kiszervezzem vagy legyen egy állandó, külön erre a feladatra dedikált kolléga? Kreatív kampányok kiszervezése lehet Read more

márkahűség

Márkahűség – a sikerhez vezető út

Biztosan elgondolkodtál már azon, hogy mik azok a kulcsfontosságú elemek, amik egy vállalkozás/márka sikeréhez vezetnek?

Természetesen az alaposan átgondolt stratégia, a célok meghatározása, a jól megjegyezhető,

arculat  nélkülözhetetlen, de van ami még ennél is fontosabb, a lojális ügyfelek Read more

Mi az a buyer persona?

A „buyer persona” egy marketing fogalom, amely egy konkrét vásárlói személyazonosságot és viselkedési jellemzőket foglal magában, amelyeket egy adott termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődő potenciális vásárlóra vonatkoztatnak. Ez egyfajta fiktív karakter, amelyet a vállalatok vagy vállalkozások létrehoznak annak Read more

online marketing-cover

Mozaikszavak az online marketingben

Veled is előfordult már, hogy online marketing megbeszélésen egy egy 3 betűs mozaik szónál elbizonytalanodtál, hogy mit is jelent? Teljesen rendben van. Összegyűjtöttük a leggyakoribbakat, hogy ez már ne okozzon gondot a későbbiekben.

Nézzük is a leggyakoribbakat.

CPA (Cost Read more

ai-mesterseges intelligencia

Mesterséges intelligencia (AI) tények és trendek

Az Artificial Intelligence röviden AI-mesterséges intelligencia, (röviden AI) napról napra tölt be jelentős szerepet a mindennapi életünkben. Az elmúlt egy év ChatGPT körüli történései azokat is felrázta, akik amúgy nem érdeklődnek a technológiai változások, újdonságok iránt. Mindennapi témává vált, Read more

esettanulmany-bebusch-cover

Hogyan segítjük az ügyfelet abban, hogy elérjék céljaikat? – esettanulmány

Az egyik ügyfelünk azzal keresett meg minket, hogy noha a termékük elég sajátos, elmondásuk szerint nem közösségi média kompatibilis, de mégis szeretnék ha online is láthatóak lennének. Reményeik szerint ez nagyban segítené őket, hogy a cégen belüli dinamikus és Read more

brand building

Mi a különbség a brandépítés és a hirdetés között?

A piaci jelenlét elengedhetetlen része a hatékony kommunikáció, azonban a hirdetés és a brandépítés két különböző megközelítést igényel.

Nézzük meg, mi a hirdetés

A hirdetés egy kommunikációs eszköz, aminek a célja valamilyen termék, szolgáltatás, esemény információ népszerűsítése, vagy egyszerűen Read more

kreatív szakember

A kreativitás nem automatizálható

Ha követsz bennünket egy ideje, ezzel a címben is jelölt alapgondolattal már találkozhattál nálunk. Mélyen hiszünk az emberiben, a valódiban.

Hogy kapcsolódik a kreativitás az automatizációhoz?

A kreativitás az emberi gondolkodás és képzelet terméke, magában foglalja az új, eredeti Read more

kreativ koncepció

Az a bizonyos kreatív koncepció

Mielőtt belevágunk, hogy megismertessük mélyebben mi az a kreatív koncepció, még egy kis kitérőt teszünk a kreatív reklámkampány felé, hogy egyértelműsítsük mi az amivel egy kreatív ügynökség foglalkozik.

Kreatív reklámkampány

A kreatív reklámkampány egy olyan tervezett és összehangolt reklámtevékenység, Read more